Skip to main content

Co v případě ukončení podpory z Vaší strany?

  • Zákazník
  • Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
14. úno 2018 12:58 - 14. úno 2018 13:07 #14 od Zákazník
Dobrý den,
velmi mě zaujal váš produkt a zatím zjišťuji veškeré dostupné informace. Chtěl bych se ale zeptat, jak máte vyřešen postup v případě, že vaše společnost ukončí činnost a vypne servery? Na to je navazující otázka, zda jde otvírač ovládat i jiným systémem? Například mi doma běží Domoticz, mám na něm několik různých zařízení a ideálně bych tam chtěl i Smarwi zakomponovat a tím se tak vyhnout nutnosti využívat váš server, ale nevím, nakolik je to možné.
Poslední změna: 14. úno 2018 13:07 uživatelem drejk-shop.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • drejk-shop
  • Spamovač
  • Spamovač
Více
14. úno 2018 13:09 - 14. úno 2018 13:15 #19 od drejk-shop
Odpověděl drejk-shop pro téma Co v případě ukončení podpory z Vaší strany?
Dobrý den,
v online manuálu ( vektiva.gitlab.io/vektivadocs/api/ ) se můžete podívat na lokální API (tedy ovládání přímo přes IP adresu/URL).
Toto ovládání je zcela nezávislé i na připojení k internetu a tedy není nijak svázáno s osudem naší firmy :)
Další možností je nastavení vlastního MQTT brokeru (serveru) v zařízení - toto je server ke kterému se zařízení připojí protokolem MQTT, bude z něj očekávat příkazy a zároveň na něj odesílat notifikace o změnách stavu.
Pro úplnost ale dodávám, že zatím je tato možnost spíše teoretická, protože v současné době nemáme k použití přes MQTT zpracovánu veřejnou dokumentaci. Tuto bychom chtěli připravit, jakmile to dovolí časové možnosti.
Poslední změna: 14. úno 2018 13:15 uživatelem drejk-shop.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.088 sekund