- Příspěvky: 15
- Karma: -14
- Obdržená poděkování 2
- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Ostatní provozní dotazy
- Po aktualizaci firmwaru 1-3-2018 je zarizeni na webu offline
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Ostatní provozní dotazy
- Po aktualizaci firmwaru 1-3-2018 je zarizeni na webu offline
Po aktualizaci firmwaru 1-3-2018 je zarizeni na webu offline
- Jan
- Autor tématu
- Návštěvník
04. bře 2018 07:33 #22
od Jan
Jan vytvořil/a téma: Po aktualizaci firmwaru 1-3-2018 je zarizeni na webu offline
Dobry den, po instalaci firmwaru tento tyden je zarizeni offline (na control webu bektivy) Nepomaha ani znovuprihlasiseni. Ovladani na tlacitko otevreni zavreni jede ale neni mozne menit plany a ostatni funkce z webu. Nejaky napad? Zkusil jsem restart drzenim 20s spinac ale zarizeni neni na wifi videt jako ap (abych mohl rekonfigurovat). Dik js
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pxh
- Administrator
Méně
Více
04. bře 2018 12:17 #23
od pxh
pxh odpověděl/a na téma: Po aktualizaci firmwaru 1-3-2018 je zarizeni na webu offline
Dobrý den,
prosím zkontrolujte, jak Vaše nepřipojené SMARWI bliká, viz přiložená tabulka. Z toho lze zjistit v jaké stavu se SMARWI nachází. Pokud se Vám nedaří SMARWI přepnout do AP režimu, prosím odpojte SMARWI z napájení, opětovně zapojte a počkejte cca 3 minuty. Poté podržením tlačítka po dobu 10s přepněte SMARWI do AP režimu(SMARWI zabliká). V AP režimu prosím zkontrolujte veškeré přístupové údaje k Vaší síti a do vektiva.online (Remote ID a Remote Key). V případě přetrvávajících problémů nás prosím kontaktujte na support@vektiva.com, není problém Vaše SMARWI vyměnit, ačkoliv s touto chybou jsme se doposud nesetkali.
prosím zkontrolujte, jak Vaše nepřipojené SMARWI bliká, viz přiložená tabulka. Z toho lze zjistit v jaké stavu se SMARWI nachází. Pokud se Vám nedaří SMARWI přepnout do AP režimu, prosím odpojte SMARWI z napájení, opětovně zapojte a počkejte cca 3 minuty. Poté podržením tlačítka po dobu 10s přepněte SMARWI do AP režimu(SMARWI zabliká). V AP režimu prosím zkontrolujte veškeré přístupové údaje k Vaší síti a do vektiva.online (Remote ID a Remote Key). V případě přetrvávajících problémů nás prosím kontaktujte na support@vektiva.com, není problém Vaše SMARWI vyměnit, ačkoliv s touto chybou jsme se doposud nesetkali.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.