nereagující zařízení
- Daniel Konkol
- Autor tématu
- Návštěvník
27. pro 2018 20:34 #145
od Daniel Konkol
Daniel Konkol vytvořil/a téma: nereagující zařízení
Dobrý den,
máme Váš výrobek, nereaguje na tlačítko, a nejde se k němu žádným způsobem připojit.
Na spodní části zařízení přes mřížky svítí modrá dioda.
Smarwi je nový v krabici.
máme Váš výrobek, nereaguje na tlačítko, a nejde se k němu žádným způsobem připojit.
Na spodní části zařízení přes mřížky svítí modrá dioda.
Smarwi je nový v krabici.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hynek
- Návštěvník
28. pro 2018 08:04 #146
od Hynek
Hynek odpověděl/a na téma: nereagující zařízení
Dobrý den,
SMARWI nereaguje na tlačítko pokud v něm není zastrčen hřeben. Tedy v krabici takto fungovat nebude. Nicméně i bez hřebenu, Smarwi připojené k napájení pro Vás po krátké chvíli vytvoří vlastní Wi-Fi sít, viz kapitola 6 -1.2 v instalačním manuálu ( vektiva.com/downloads/smarwi_manual.pdf ). Tuto sít pojmenovanou jako SWR-neco je třeba vyhledat ve Vašem mobilu v seznamu dostupných Wi-Fi sítí nebo na notebooku apod. Je třeba se k této síti připojit, SMARWI nastavit dle dalších kroků v manuálu. Pokud na žádném ze svých zařízení nevidíte Wi-Fi sít vytvořenou SMARWI zařízením, je patrně chybné nebo je v Client modu. Pokud jste se již pokoušeli ke SMARWI připojit a u toho jste drželi tlačítko atd, je možné že se nachází v Client modu místo v AP kde pro Vás vytváří sít. Zpět do AP modu ho lze přepnout podržením tlačítka po dobu cca 10s. Poté pro Vás opět vytvoří Wifi přístupový bod.
Prosím napište nám na email support[@]vektiva.com zda jste vyzkoušeli výše uvedený postup, zda vidíte SWR Wifi sít a zda se Vám podařilo připojit. Rádi Vám detailně poradíme s nastavením. Každé SMARWI prochází výstupní kontrolou včetně kroku připojení k zařízení, nicméně nikdy nelze úplně vyloučit nějakou chybu. Každopádně není problém zařízení vrátit nebo Vám zaslat obratem nové.
SMARWI nereaguje na tlačítko pokud v něm není zastrčen hřeben. Tedy v krabici takto fungovat nebude. Nicméně i bez hřebenu, Smarwi připojené k napájení pro Vás po krátké chvíli vytvoří vlastní Wi-Fi sít, viz kapitola 6 -1.2 v instalačním manuálu ( vektiva.com/downloads/smarwi_manual.pdf ). Tuto sít pojmenovanou jako SWR-neco je třeba vyhledat ve Vašem mobilu v seznamu dostupných Wi-Fi sítí nebo na notebooku apod. Je třeba se k této síti připojit, SMARWI nastavit dle dalších kroků v manuálu. Pokud na žádném ze svých zařízení nevidíte Wi-Fi sít vytvořenou SMARWI zařízením, je patrně chybné nebo je v Client modu. Pokud jste se již pokoušeli ke SMARWI připojit a u toho jste drželi tlačítko atd, je možné že se nachází v Client modu místo v AP kde pro Vás vytváří sít. Zpět do AP modu ho lze přepnout podržením tlačítka po dobu cca 10s. Poté pro Vás opět vytvoří Wifi přístupový bod.
Prosím napište nám na email support[@]vektiva.com zda jste vyzkoušeli výše uvedený postup, zda vidíte SWR Wifi sít a zda se Vám podařilo připojit. Rádi Vám detailně poradíme s nastavením. Každé SMARWI prochází výstupní kontrolou včetně kroku připojení k zařízení, nicméně nikdy nelze úplně vyloučit nějakou chybu. Každopádně není problém zařízení vrátit nebo Vám zaslat obratem nové.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.