- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Ostatní
- kopírování plánu do dalších dnů
po výpadku el. se nepřipojí k síti
- vladokana
- Návštěvník
13. dub 2020 20:52 #309
od vladokana
vladokana odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Moze byt problem aj vo verzii firmware ? Mam 202.5.5
Dakujem
Dakujem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hynek
- Návštěvník
14. dub 2020 16:26 #310
od Hynek
Hynek odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobrý den,
chování které popisujete, je velmi nestandardní a chybné. Rozhodně prosím zkuste updatovat FW (settings/update). Pokud by update nešel, prosím napište nám na support email, pošleme Vám FW a instrukce pro ruční update.
chování které popisujete, je velmi nestandardní a chybné. Rozhodně prosím zkuste updatovat FW (settings/update). Pokud by update nešel, prosím napište nám na support email, pošleme Vám FW a instrukce pro ruční update.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hejča
- Návštěvník
14. led 2021 17:12 #650
od Hejča
Hejča odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobrý den,
Po výpadku elektřiny se mi Smarwi již nepřipojilo. Naběhlo do režimu AP. Po připojení však bylo v nastavení vše uloženo, tedy režim Client, Síť, Heslo, data pro připojení k vektiva online. Po uložení hodnot systém spadl do neurčitého stavu. Zelená dioda sice bliká 2 x ale každé bliknutí je složeno ze 2-3 velice rychlých probliknutí a mezi těmito probliknutími je asi 1 vteřina. Celé se to opakuje po cca 3 vteřinách.
Prvně se mi po odpojení napájení a připojení napájení podařilo dostat Smarwi do stavu dvou zabliknutí, nicméně k síti, která je k dispozici se nepřipojilo. Rezignoval jsem a nechal okno měsíc v tomto stavu.
Následně jsem zkusil pomocí tlačítka přepnutí do režimu AP, na první pokus podle diody k přepnutí došlo, avšak síť nešla nalézt. Po odpojení napájení byl Smarwi v režimu 2 bliknutí, každé složené z několik půlzů. Reset do AP se povedl. Opět ve Smarwi vše dobře nastaveno (dokonce byl zvolen režim Klient). Přepnul jsem na AP dal save a reboot. Naběhlo znovu do AP, po přepnutí na Client opět všechny hodnoty správě, ale pro jistptu jsem znovu uložil. Výsledek je, že Smarwi bliká jak o život, což se nezmění ani po odpojení a připojení napájení.
V režimu AP jsem vyzkoušel 192.168.1.1/factory, avšak nic se nestalo (pravděpodobně proto, že jsem to poslal z mobilu, takže to asi odešlo jako dotaz na www a zobrazilo semi stránka nedostupná).
Poradíte mi co s tím?
Po výpadku elektřiny se mi Smarwi již nepřipojilo. Naběhlo do režimu AP. Po připojení však bylo v nastavení vše uloženo, tedy režim Client, Síť, Heslo, data pro připojení k vektiva online. Po uložení hodnot systém spadl do neurčitého stavu. Zelená dioda sice bliká 2 x ale každé bliknutí je složeno ze 2-3 velice rychlých probliknutí a mezi těmito probliknutími je asi 1 vteřina. Celé se to opakuje po cca 3 vteřinách.
Prvně se mi po odpojení napájení a připojení napájení podařilo dostat Smarwi do stavu dvou zabliknutí, nicméně k síti, která je k dispozici se nepřipojilo. Rezignoval jsem a nechal okno měsíc v tomto stavu.
Následně jsem zkusil pomocí tlačítka přepnutí do režimu AP, na první pokus podle diody k přepnutí došlo, avšak síť nešla nalézt. Po odpojení napájení byl Smarwi v režimu 2 bliknutí, každé složené z několik půlzů. Reset do AP se povedl. Opět ve Smarwi vše dobře nastaveno (dokonce byl zvolen režim Klient). Přepnul jsem na AP dal save a reboot. Naběhlo znovu do AP, po přepnutí na Client opět všechny hodnoty správě, ale pro jistptu jsem znovu uložil. Výsledek je, že Smarwi bliká jak o život, což se nezmění ani po odpojení a připojení napájení.
V režimu AP jsem vyzkoušel 192.168.1.1/factory, avšak nic se nestalo (pravděpodobně proto, že jsem to poslal z mobilu, takže to asi odešlo jako dotaz na www a zobrazilo semi stránka nedostupná).
Poradíte mi co s tím?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hynek
- Návštěvník
17. led 2021 12:56 #658
od Hynek
Hynek odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobry den,
je nam lito, ze ohledne prepinani do rezimu client zazivate se SMARWI problemy. Vzhledem k tomu, ze jste jiz vyzkousel pomerne hodne kroku (a spravnych), bude pro dalsi diagnostiku a postup prehlednejsi, zacit rovnou pokusem o kompletne nove nastaveni.
0) Doporucuji udelat i restart vaseho domaciho routeru jako krok 0, ale neni to povinne.
Reset to factory:
1) Dle návodu prosím přepněte SMARWI do AP modu, přihlaste se a proveďte restart do tovarniho nastaveni. Zadate 192.168.1.1/factory do prohližeče. Pote vyčkate 2 minuty a Smarwi odpojite od napajeni. Melo by to fungovat i z prohlizece mobilniho zarizeni.
2) Po připojeni k napajeni budete bohužel muset zadat veškeré údaje znovu (Pristup k lokalni siti, Remote ID, Remote Key), jako při první instalaci a provést kalibraci.
Pokud by problemy pretrvavaly, prosim napiste nam na vektiva[at]support.com, resili bychom dale nebo diagnostikou a reklamaci u nas.
je nam lito, ze ohledne prepinani do rezimu client zazivate se SMARWI problemy. Vzhledem k tomu, ze jste jiz vyzkousel pomerne hodne kroku (a spravnych), bude pro dalsi diagnostiku a postup prehlednejsi, zacit rovnou pokusem o kompletne nove nastaveni.
0) Doporucuji udelat i restart vaseho domaciho routeru jako krok 0, ale neni to povinne.
Reset to factory:
1) Dle návodu prosím přepněte SMARWI do AP modu, přihlaste se a proveďte restart do tovarniho nastaveni. Zadate 192.168.1.1/factory do prohližeče. Pote vyčkate 2 minuty a Smarwi odpojite od napajeni. Melo by to fungovat i z prohlizece mobilniho zarizeni.
2) Po připojeni k napajeni budete bohužel muset zadat veškeré údaje znovu (Pristup k lokalni siti, Remote ID, Remote Key), jako při první instalaci a provést kalibraci.
Pokud by problemy pretrvavaly, prosim napiste nam na vektiva[at]support.com, resili bychom dale nebo diagnostikou a reklamaci u nas.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.