- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Integrace - napojení na ostatní systémy a chytrou domácnost
- Vektiva a Smart Life resp. Tuya - ovladanie
po výpadku el. se nepřipojí k síti
- Zdenek
- Autor tématu
- Návštěvník
31. bře 2019 09:36 #176
od Zdenek
Zdenek vytvořil/a téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobrý den
mám 3 kusy zařízení. Po delším (cca 2 hodiny) výpadku se každé zařízení zachovalo jinak:
- jedno stačilo restartovat a zpět se připojilo i do online ovládacího panelu
- druhé se přepnulo do AP a musel jsem komplet projít celé nastavení
- třetí se nechce připojit do wifi. Bliká 2x (první bliknutí je výrazně delší, řekl bych, že "svítí" cca sekundu). Na DHCP ho pravdu nevidím. Ze stejného místa se mobilem do wifi v pohodě připojím. Podržením tlačítka se přepne do AP, nastavení je správně. ikdyž, vysílá (takže je v modu AP, ale když se připojím na 192.18.1.1, je v modu Client, aniž bych něco měnil....) )Divně je, že když když dám "Save", napíše "saved", ale když dám "apply", stále vidím, že vysílá wifi (jako kdyby byl stále v AP modu). Je nějaký "factory reset"?
všechny 3 zařízení na stejné wifi, všechna 3 mají rezervaci na DHCP. Hádám, že takto se to chovat nemá.......
děkuji
Zdeněk Šofr
mám 3 kusy zařízení. Po delším (cca 2 hodiny) výpadku se každé zařízení zachovalo jinak:
- jedno stačilo restartovat a zpět se připojilo i do online ovládacího panelu
- druhé se přepnulo do AP a musel jsem komplet projít celé nastavení
- třetí se nechce připojit do wifi. Bliká 2x (první bliknutí je výrazně delší, řekl bych, že "svítí" cca sekundu). Na DHCP ho pravdu nevidím. Ze stejného místa se mobilem do wifi v pohodě připojím. Podržením tlačítka se přepne do AP, nastavení je správně. ikdyž, vysílá (takže je v modu AP, ale když se připojím na 192.18.1.1, je v modu Client, aniž bych něco měnil....) )Divně je, že když když dám "Save", napíše "saved", ale když dám "apply", stále vidím, že vysílá wifi (jako kdyby byl stále v AP modu). Je nějaký "factory reset"?
všechny 3 zařízení na stejné wifi, všechna 3 mají rezervaci na DHCP. Hádám, že takto se to chovat nemá.......
děkuji
Zdeněk Šofr
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Vladko
- Návštěvník
31. bře 2019 10:32 #177
od Vladko
Vladko odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobrý deň,
Po výpadku napájania by zariadenie nemalo mať problém znovu sa pripojiť. Je to podobné ako keď je zariadenie vypnuté z napájania.
Zariadenie je možné vrátit do výrobného nastavenia príkazom factory uvedeným za URL adresu. Napríklad v AP mode 192.168.1.1/factory
Po výpadku napájania by zariadenie nemalo mať problém znovu sa pripojiť. Je to podobné ako keď je zariadenie vypnuté z napájania.
Zariadenie je možné vrátit do výrobného nastavenia príkazom factory uvedeným za URL adresu. Napríklad v AP mode 192.168.1.1/factory
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdenek
- Autor tématu
- Návštěvník
31. bře 2019 15:18 #178
od Zdenek
Zdenek odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobrý den. Nemělo, nicméně se tak stalo. Zajímalo by mě proč. Momentálně totiž jednám se základní školou a v případě že by došlo na instalaci tak podobná situace by byla krajně nepříjemné
Ještě jedna otázka. Dvě zařízení mají v kolonce firmware tuto hodnotu
3.4.1-15-g3d0f
Ale to v historii verzí vůbec není popsáno.....
Dekujj
Ještě jedna otázka. Dvě zařízení mají v kolonce firmware tuto hodnotu
3.4.1-15-g3d0f
Ale to v historii verzí vůbec není popsáno.....
Dekujj
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Vladko
- Návštěvník
31. bře 2019 15:33 #179
od Vladko
Vladko odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobry den,
Ďakujeme za reakciu, problémom s pripojením po výpadku sa budeme zaoberať. Doposiaľ sme takýto podnet nedostali.
Číslo v položke firmware je nové označenie pre najnovší firmware. Ale v tomto prípade sa nejedná o žiadnu významnú aktualizáciu, ale o zmenu číslovania dalších verzií firmware pre zlepšenie diagnostiky.
Ďakujeme za reakciu, problémom s pripojením po výpadku sa budeme zaoberať. Doposiaľ sme takýto podnet nedostali.
Číslo v položke firmware je nové označenie pre najnovší firmware. Ale v tomto prípade sa nejedná o žiadnu významnú aktualizáciu, ale o zmenu číslovania dalších verzií firmware pre zlepšenie diagnostiky.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdenek
- Autor tématu
- Návštěvník
01. dub 2019 08:56 #180
od Zdenek
Zdenek odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
dobrý den
děkuji, možná by bylo dobré toto uvést do Historie verzí.....
zdeněk
děkuji, možná by bylo dobré toto uvést do Historie verzí.....
zdeněk
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vladokana
- Návštěvník
13. dub 2020 20:48 #308
od vladokana
vladokana odpověděl/a na téma: po výpadku el. se nepřipojí k síti
Dobry den po vypadku elektriky mam rovnaky problem .
Neviem zariadenia dostat do online rezimu ( client )
Aj ked v AP rezime ukaze ze je v Rezime Cient
Vzdy mam zapnute pause plan a nijako neviem v rezime AP plan zapnut
Po kazdom vypadku elektriky bojujem aby som ich dostal do normalneho stavu a neprise mi to normalne
Ake je prosim riesenie aby sa to nepakovalo ? Dakujem
Dakujem
Neviem zariadenia dostat do online rezimu ( client )
Aj ked v AP rezime ukaze ze je v Rezime Cient
Vzdy mam zapnute pause plan a nijako neviem v rezime AP plan zapnut
Po kazdom vypadku elektriky bojujem aby som ich dostal do normalneho stavu a neprise mi to normalne
Ake je prosim riesenie aby sa to nepakovalo ? Dakujem
Dakujem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.