- Příspěvky: 15
- Karma: -14
- Obdržená poděkování 2
- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Nastavení
- Přidání dalšího SmarWiev
Přidání dalšího SmarWiev
- Hulák
- Autor tématu
- Návštěvník
03. čec 2018 08:05 #60
od Hulák
Hulák vytvořil/a téma: Přidání dalšího SmarWiev
Dobrý den, jak prosím Vás přidat další zařízení do stávající sítě? Přidal jsem zařízení v kuchyni na nový účet, ale v kuchyni to nefungovalo, místo toho toho to ovládalo okno v obýváku. Účet z obýváku přestal fungovat-je zašedlý. Včera jsem se znovu pokoušel zprovoznit zařízení v kuchyni, ale podařilo se mně docílit zašednutí ovládání Kuchyň. Dá se účet nějakým způsobem smazat a zaregistrovat obě zařízení na jeden účet(ještě mám jedno okno, které bych chtěl v budoucnu ovládat SmarWiev)a tam přiřadit další otevírání. Včera jsem Vám psal stejným způsobem, ale nikde jsem svůj dotaz nenašel. Doufám, že se tentokrát dočkám nějaké rady. V případě, že toto psaní dostanete, prosím zaslat odpověď na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Děkuji Hulák Zdeněk.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pxh
- Administrator
Méně
Více
03. čec 2018 15:17 - 03. čec 2018 15:25 #63
od pxh
pxh odpověděl/a na téma: Přidání dalšího SmarWiev
Dobrý den,
řešení problému který popisujete je jednoduché. V případě zakoupení nového SMARWI není třeba další registrace. Prosím použijte i u nově zakoupeného SMARWI stejné údaje jako u předchozích SMARWI. Tedy stejné Remote ID a Remote Key. Díky tomu se Vaše nové SMARWI také ukáže v rámci stejného účtu na vektiva. online jako samostatný SMARWI panel (boxík) pod jménem, které jste mu v Settings/Basic/Device Name dal. A tudíž jej bude možné samostatně ovládat i plánovat. Pokud by tato rada nepomohla, dejte vědět, přesměruji Vás na kolegu, který Vám pomůže problém objasnit.
řešení problému který popisujete je jednoduché. V případě zakoupení nového SMARWI není třeba další registrace. Prosím použijte i u nově zakoupeného SMARWI stejné údaje jako u předchozích SMARWI. Tedy stejné Remote ID a Remote Key. Díky tomu se Vaše nové SMARWI také ukáže v rámci stejného účtu na vektiva. online jako samostatný SMARWI panel (boxík) pod jménem, které jste mu v Settings/Basic/Device Name dal. A tudíž jej bude možné samostatně ovládat i plánovat. Pokud by tato rada nepomohla, dejte vědět, přesměruji Vás na kolegu, který Vám pomůže problém objasnit.
Poslední úprava: 03. čec 2018 15:25 od pxh.
Poděkovali: Hulák
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hulák
- Autor tématu
- Návštěvník
15. čec 2018 08:13 #66
od Hulák
Hulák odpověděl/a na téma: Přidání dalšího SmarWiev
Dobrý den, odpoćatí po dovolené, tak prosim o přesný návod, jak dostat dvě SMARWI Aňa ovládací obrazovku. Posílám Vám skrenhoty obrazovek, které se mně zobrazují stále dokola při pokusu dostat zařízení do sítě. Povedlo se mě připojit OBÝVÁK, ale při pokusu připojit KUCHYŇ se mně kuchyň úplně ztratila a OBÝVÁK je zašedlý. Co patří do formuláře ,,Prhlášení k síti 192.168.1.1”? Jak dostat obě zariˇízení na jednu obrazovku? Vaše rada, po jak dostat další zařízení k již stávajícími účtu je jednoduchá” pro mně jednoduchá rozhodně není. Dekuji Vám předem za pomoc k zprovoznění jinak domu pvedeného výrobku, Hulák Zdeněk.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pxh
- Administrator
Méně
Více
- Příspěvky: 15
- Karma: -14
- Obdržená poděkování 2
16. čec 2018 08:56 #69
od pxh
pxh odpověděl/a na téma: Přidání dalšího SmarWiev
Dobrý den,
děkujeme za dotaz i screenshoty. Budeme potřebovat více informací, abych Vám dokázali pomoci. Kontaktujeme Vás během dneška emailem.
děkujeme za dotaz i screenshoty. Budeme potřebovat více informací, abych Vám dokázali pomoci. Kontaktujeme Vás během dneška emailem.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.