Skip to main content

Nefungují plány

  • Jarda
  • Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
08. čvn 2018 17:47 #56 od Jarda
Nefungují plány vytvořil uživatel Jarda
Dobrý den, otevírání mi funguje dobře jen při stisku tlačitek na stránce vektiva online a zaslánim http příkazu. Vůbec se mi nedaří rozchodit plány na vektiva online - v daný okamžik se nic nestane. Čas, datum, zónu mám OK nastavenu, ale okno se ani nehne. Neřešili jste to tady s někým? Všem ty plány fungují?
Jarda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • pxh
  • Administrátor
  • Administrátor
Více
03. čvc 2018 15:02 #62 od pxh
Odpověděl pxh pro téma Nefungují plány
Dobrý den,
omlouváme se za pozdní odpověd, přehlédli jsme Váš příspěvek. Podařilo se Vám problém vyřešit?

S pozdravem,
Podpora SMARWI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • KarelC
  • Nový člen
  • Nový člen
Více
23. zář 2018 13:32 #79 od KarelC
Odpověděl KarelC pro téma Nefungují plány
Dobrý den,
bohužel mě potkala stejná situace - plány přestaly fungovat.
Od loňského podzimu jsem měl nastaven u všech tří oken PLAN 1 - otvírání fungovalo dle plánu, na léto jsem vytvořil a aktivoval PLAN 2 - otvírání fungovalo dle plánu.
Včera jsem změnil aktivní plán na PLAN 1, ale zjistil jsem, že se okna dle plánu neotvírají, zkusil jsem tedy opět aktivovat PLAN 2 a změnit nastavení, ale ani po této reaktivaci se okna neotvírají dle plánu.
Otvírání přes web vektiva online funguje bez problémů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • pxh
  • Administrátor
  • Administrátor
Více
23. zář 2018 15:39 #80 od pxh
Odpověděl pxh pro téma Nefungují plány
Dobrý den,
určitě přijdeme na příčinu Vašeho problému. Pro jistotu si nejdříve zkuste aktualizovat čas Vašich SMARWI pomocí tlačítka Set time from browser na záložce Time a zkontrolujte, že čas sedí na skutečnost. Pouze doplním, že správně aktivovaný plán má zobrazenu hvězdičku v záložce před jménem plánu(patrně to víte, zmiňuji prokompletnost informace) Pokud to nepomůže, prosím napište nám na support@vektiva.com jméno svého SMARWI (Device Name) a Device ID, obojí je v Settings. Pokusíme se udělat diagnostiku, pokud jste připojen do vektiva online.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • KarelC
  • Nový člen
  • Nový člen
Více
23. zář 2018 18:32 #83 od KarelC
Odpověděl KarelC pro téma Nefungují plány
Aktualizoval jsem čas, restartoval, odpojil napájení, hvězdičku mám... více informací zasílám v mailu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.087 sekund