- Příspěvky: 1
- Obdržená poděkování 0
- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Integrace - napojení na ostatní systémy a chytrou domácnost
- Vektiva a Smart Life resp. Tuya - ovladanie
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Nastavení
- Přechod z AP režimu do Client, chyba připojení k serveru
Přechod z AP režimu do Client, chyba připojení k serveru
- radim.olejnicek@zohomail
- Autor tématu
- Nováček
Méně
Více
06. říj 2024 06:43 #771
od radim.olejnicek@zohomail
radim.olejnicek@zohomail vytvořil/a téma: Přechod z AP režimu do Client, chyba připojení k serveru
Dobrý den,
po úspěšném nastavení a kalibraci v AP režimu, uložením všech informací k wifi a remote ID a KEY se přihlásím do vektiva online, kde se objeví chybová hláška:
Server connection failed (AMQJS0007E Socket error:undefined.
Zkoušel jsem resetovat a celý proces udělat znovu, bohužel se stejným výsledkem.
Prosím, kde může být problém?
Děkuji
Radim
po úspěšném nastavení a kalibraci v AP režimu, uložením všech informací k wifi a remote ID a KEY se přihlásím do vektiva online, kde se objeví chybová hláška:
Server connection failed (AMQJS0007E Socket error:undefined.
Zkoušel jsem resetovat a celý proces udělat znovu, bohužel se stejným výsledkem.
Prosím, kde může být problém?
Děkuji
Radim
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vojtech
- Administrator
Méně
Více
- Příspěvky: 17
- Obdržená poděkování 2
21. říj 2024 09:22 #772
od vojtech
vojtech odpověděl/a na téma: Přechod z AP režimu do Client, chyba připojení k serveru
Dobrý den Radime,
podařilo se vyřešit? je nám jasné, že s největší pravděpodobností to nebude Váš případ, ale i takové jsme měli a musíme se zeptat Jsou jak remote ID, tak remote Key, tak heslo k WiFi vyplněny správně? Pokud ano a problém stále přetrvává, tak nám dejte vědět a spojíme se s Vámi telefonicky a pokusíme se vyřešit. Samozřejmě může být i problém v samotném ESP a v takovém případě bychom Vám zajisté SMARWI vyměnili.
S pozdravem,
Tým vektiva
podařilo se vyřešit? je nám jasné, že s největší pravděpodobností to nebude Váš případ, ale i takové jsme měli a musíme se zeptat Jsou jak remote ID, tak remote Key, tak heslo k WiFi vyplněny správně? Pokud ano a problém stále přetrvává, tak nám dejte vědět a spojíme se s Vámi telefonicky a pokusíme se vyřešit. Samozřejmě může být i problém v samotném ESP a v takovém případě bychom Vám zajisté SMARWI vyměnili.
S pozdravem,
Tým vektiva
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.