- Příspěvky: 29
- Obdržená poděkování 5
- vektiva.com
- Fórum
- Diskuzní fórum, elektrické otvírání oken
- Nastavení
- Pripojeni k AP v rezimu "802.11N only" funguje jen do restartu
Připojení k internetu
- Zdeněk Hulák
- Autor tématu
- Návštěvník
16. dub 2018 04:14 - 16. dub 2018 10:59 #26
od Zdeněk Hulák
Poslední úprava: 16. dub 2018 10:59 od drejk-shop. Důvod: odstraněn screenshot s důvernými informacemi
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drejk-shop
- Spammer
Méně
Více
16. dub 2018 11:23 - 16. dub 2018 11:24 #27
od drejk-shop
drejk-shop odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den,
přesnější stav nepřipojení k internetu by měla signalizovat LED dioda viz tabulka.
Ze screenshotů to nebylo zcela jasné, ale pro jistotu dodávám, že pro ovládání přes internet je potřeba vytvořit účet na https://vektiva.online , kde Vám budou vygenerovány Remote ID a Remote KEY, které je potřeba do zařízení zadat (slouží jako přihlašovací údaje do online služby). U těchto údajů je třeba dodržet velikost písmen.
Také nám případně můžete z poslední záložky "Info" poslat hodnotu řádku "Device ID", popř. screenshot. Pokud bude mít zařízení přístup do internetu a je problém pouze v příhlášení do online služby, zjistíme to a pokusíme se Vám s tím pomoci.
Samozřejmě je možné, že problém je ještě jinde - např. ve slabším signálu WiFi sítě (viz záložka info) nebo jejím rušení, v nastavení firewallu, atd., ale napovědět by měla právě ta LED dioda.
přesnější stav nepřipojení k internetu by měla signalizovat LED dioda viz tabulka.
Ze screenshotů to nebylo zcela jasné, ale pro jistotu dodávám, že pro ovládání přes internet je potřeba vytvořit účet na https://vektiva.online , kde Vám budou vygenerovány Remote ID a Remote KEY, které je potřeba do zařízení zadat (slouží jako přihlašovací údaje do online služby). U těchto údajů je třeba dodržet velikost písmen.
Také nám případně můžete z poslední záložky "Info" poslat hodnotu řádku "Device ID", popř. screenshot. Pokud bude mít zařízení přístup do internetu a je problém pouze v příhlášení do online služby, zjistíme to a pokusíme se Vám s tím pomoci.
Samozřejmě je možné, že problém je ještě jinde - např. ve slabším signálu WiFi sítě (viz záložka info) nebo jejím rušení, v nastavení firewallu, atd., ale napovědět by měla právě ta LED dioda.
Poslední úprava: 16. dub 2018 11:24 od drejk-shop.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Hulák
- Autor tématu
- Návštěvník
18. dub 2018 15:38 - 19. dub 2018 06:53 #30
od Zdeněk Hulák
Zdeněk Hulák odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den, posílám skrenhot hlavní obrazovky, kde jsou zadané parametry. Sevomotor bliká 4x, což podle tabulky značí AP nastavení. Proč potom na hlavní obrazovce je Cient? Podle chování to odpovídá AP, ale jak to změnit na Client? V druhém skrenhotu se mě objevuje nabídka pro zadání hesla, jenže zadal jsem tam všechna hesla a ID, týkající se SMARWI a sítě a žádné přihlášení tam není správné. Zachraňte prosím mou sebedůvěru, děkuji huldaz!?!
Poslední úprava: 19. dub 2018 06:53 od drejk-shop.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drejk-shop
- Spammer
Méně
Více
- Příspěvky: 29
- Obdržená poděkování 5
19. dub 2018 07:02 - 19. dub 2018 07:05 #31
od drejk-shop
drejk-shop odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den,
Smarwi je po zadaní údajů k síti a jejich uložení (Save & Apply) ještě nutné restartovat (třeba i vytažením napájení). Poté by se automaticky mělo snažit připojit k zadanému přístupovému bodu.
Druhý screenshot velmi pravděpodobně není odpovědí našeho zařízení, ale nějakého jiného, možná WiFi routeru. (Byl jste v ten okamžik připojen k WiFi zařizení?)
Každopádně veškeré přístupové údaje (WiFi síť a heslo, Remote ID a Remote KEY) se zadávají na té stejné stránce a je potřeba je zadat rovnou. Samotné heslo k WiFi sice připojí zařízení do sítě, ale pro ovládání okna přes internet je nutné, aby se připojilo také na naši online službu (pomocí Remote ID a Remote KEY). Zmiňuji to, protože toto z těch screenshotů vyčíst nešlo..
Smarwi je po zadaní údajů k síti a jejich uložení (Save & Apply) ještě nutné restartovat (třeba i vytažením napájení). Poté by se automaticky mělo snažit připojit k zadanému přístupovému bodu.
Druhý screenshot velmi pravděpodobně není odpovědí našeho zařízení, ale nějakého jiného, možná WiFi routeru. (Byl jste v ten okamžik připojen k WiFi zařizení?)
Každopádně veškeré přístupové údaje (WiFi síť a heslo, Remote ID a Remote KEY) se zadávají na té stejné stránce a je potřeba je zadat rovnou. Samotné heslo k WiFi sice připojí zařízení do sítě, ale pro ovládání okna přes internet je nutné, aby se připojilo také na naši online službu (pomocí Remote ID a Remote KEY). Zmiňuji to, protože toto z těch screenshotů vyčíst nešlo..
Poslední úprava: 19. dub 2018 07:05 od drejk-shop.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Hulák
- Autor tématu
- Návštěvník
20. dub 2018 08:01 #32
od Zdeněk Hulák
Zdeněk Hulák odpověděl/a na téma: Připojení k internetu
Dobrý den, moc Vám děkuji za pomoc, konečně mě to funguje tak, jak má!!!!!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hulák
- Návštěvník
20. bře 2019 09:26 #164
od Hulák
Hulák odpověděl/a na téma: Internet
Dobrý den, nejde mně připojit se k vašemu serveru Vektiva. Vše natavím, objeví se ovládací panel ID a KEY mám nastavené podle OBÝVÁKU abych KUCHYŇ dostal na svůj účet, ale po přepnutí z AP na Client se zařízení KUCHYŇ nepřipojí k Vašemu srveru. Už to zkouším 14dní a je to stále hluché!!! Už jsem to s Vámi řešil při první instalaci. Tenkrát jste mně poslali kód k testatu SMARWI a restatovali nějak moje připojení k Vašemu serveru. Děkuji Hulák Zdeněk.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.