Dobrý den,
mohu potvrdit, že vektiva.online je dostupná a nemá výpadek. Problém je tudíž v připojení SMARWI k vaší domácí síti. Jako první věc, prosím zkuste SMARWI odpojit od napájení a restartovat router, pokud ho máte k dispozici. Pokud by se to opakovalo, je nutné zkusit zda je v pořádku wifi signál, případně zkusit přepnout SMARWI na jiný wifi mod (g nebo n) v Settings/Advanced.
Muzeme jeste zkusit pripojeni SMARWI pres hot spot Vaseho telefonu (pokud ma Vas telefon tuto funkci), aby se vyradila moznost, ze je problem nekde na vasem routeru, pripadne reset do tovarniho nastaveni.
Predpokladam ze problem nemate kvuli nastaveni IDs a podobne, protoze vam drive SMARWI na vektiva.online fungovalo. Nize popsany postup posilam jen pro informaci.
1) Prihlaste se ke SMARWI bud prepnutim do AP rezimu (viz navod) nebo ho vyhledejte ve sve lokalni siti a zadejte jeho IP adresu v prohlizeci.2) overte, ze je Smarwi prepnute do rezimu Client a mate nastavene
spravne prihlasovaci udaje do sve domaci WiFi site (settings zalozka
basic)
3) overte, ze jsou ve Smarwi spravne zadany udaje Remote ID a Remote
KEY v settings, zalozka basic. Ty najdete v okne profilu sluzby
vektiva.online tj. tam kde je tlacitko "Go to control center"
Podrobny navod pro spravne nastaveni je zde:https://vektiva.gitlab.io/vektivadocs/settings/basic.html